woensdag 11 september 2019

Atelier Sascha Smeets

 Sascha Smeets
Fotograaf/Beeldend Kunstenaar



Ik ben in 1968 geboren in Valkenburg en ik wist van jongs af aan dat ik graag wilde creëren en eigenlijk wilde ik het liefst naar de kunstacademie gaan. 
Maar mijn ouders zagen mij liever een opleiding doen die baanzeker was. Ik woon in Zeist en heb daar mijn eigen atelier aan huis. De afgelopen tien jaar ben ik voornamelijk bezig geweest met fotografie (Portretten & Photoart), zowel privé als zakelijk.

Sinds een paar jaar ben ik actief met schilderen en creëren  ik werk abstract, vanuit mijn intuïtie en gevoel. De vorm is mijn uitgangspunt en de kleuren worden intuïtief gekozen. 
Mijn werken zijn rechtstreeks geïnspireerd op een gebeurtenis, een persoon of een gevoel. Verder is het aan het schilderproces hoe het schilderij er uiteindelijk uit komt te zien. Dit proces ligt niet vast. Soms heeft dit als consequentie dat een schilderij in vergevorderd stadium overschilderd wordt en tot een geheel nieuw schilderij leidt.

Ik ben een autodidact. Ik ben nieuwsgierig, ga graag uitdagingen aan en ik houd ervan om dingen zelfstandig te ontdekken los van begeleiding door een docent, organisatie of opleiding.  Het door mij gebruikte materiaal is acryl en dit wordt toegepast op linnen, canvas en/of papier. Verder houd ik van mixed media en verwerk ik verschillende materialen in mijn werken; stof, papier, schelpjes, karton, bladeren uit de natuur, zand en steentjes…….

Ik ben een beeldend kunstenaar en breng mijn gevoel en gedachten op het doek over.

Voor meer informatie zie:

www.saschasmeets.nl
Instagram; sascha.smeets

Sascha Smeets
Atelier Sascha Smeets
Lyceumlaan 7
3707 EA Zeist
saschasmeets1968@gmail.com
Instagram Kunst: sascha.smeets
Instagram Sieraden: smeetssascha
06-29456138

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kunstroute Zeist, Atelier Sascha Smeets